lørdag den 27. marts 2010

Karin og Tina på tur:

Karin og jeg skulle på tur i dag - vi mente begge 2 ganske bestemt, at vi "manglede" garn.Turen gik til Fischer-Filt i Hornslet. En rigtigt spændende butik med utrolig mange lækre garner i alverdens kvaliteter. Butikken er et besøg værd.
Jeg købte mig en kit fra Hanne Falkenberg (Duet) - som jeg vil glæde mig til at komme i gang med.

Karin købte ret meget "mande" strømpegarn og på turen hjem i bilen, med mig som chauffør, fik hun slået masker op.

Udover mit kit købte jeg mig en Magnetplade fra Knit Picks. Den er totalt genial - og det kan undre mig, hvordan jeg har levet mit liv uden den. Hold da op!! Sådan en man ha' i sortimentet af strikketilbehør.

1 kommentar:

  1. Jeg har nu også sendt bud efter en fra det fjerne vesten ;)

    SvarSlet