søndag den 12. december 2010

Lidiya by Kaffe Fassett:


Jeg kan ind imellem undre mig over, hvorfor jeg altid falder for, og vælger langtids strikkeprojekter. Denne gang faldt jeg for "Lidiya" by Kaffe Fassett.
Projektet i sig selv er der såmænd ikke noget galt med - det er et skønt strikketøj og Rowan garnet er fantastisk lækkert at strikke med. Jeg har aldrig prøvet Rowan garn, men kan mærke, at det ikke bliver sidste gang.
Der er mange farver at holde styr på, der strikkes frem og tilbage og på hver 7. pind er det med 3 tråde!! På retsiden klarer jeg det okay, men på vrangsiden kommer jeg så til kort. Hold da op! Her skal tungen holdes lige i munden og det kræver koncentration. Jeg må slække på mine principper med låse garn på hver 3. maske.....
Men flot ser det ud.

1 kommentar:

  1. Uha, det glæder jeg mig til at se færdigt, sikke nogle flotte farver.

    SvarSlet